Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, september 24, 2010

Hopelijk is de Bodem Droog...!

Armando en ik fietsen vandaag het rondje Goeree Overflakkee.
Het fiets seizoen is nu bijna voorbij voor op de racefiets.
De herfst is weer begonnen.
Het mountaibike seizoen gaat weeral beginnen.
Gelukkig hebben we ook nog de mountainbike's de Sirocco en de Trek.
Ik koop binnenkort ook nog een Hybride fiets.
Vandaag fietsen Armando en ik nog een lange tocht.
We maken op de racefiets een tocht over het eiland
Goeree Overflakke.
We starten in Middelharnis voor een tocht van net geen 60 km.
Daar zullen we ook wel eindigen voor het orgineel programma...;)
Hopelijk is de Bodem Droog en kunnen we er nog een terrasje pakken!
Het wordt weer een Leuke (lange) Dag...!
Laterssss meer...
Armando en ik op terras in Middelharnis, begin van de herfst.
Vandaag begonnen we maar eens met het orgineel programma. De bodem was nog niet droog. We vonden een heel gezellig zaakje, namelijk Croissy in Middelharnis. Wachten tot het droog werd is daar niet zo erg. We hadden de buienradar aan de toog ;)
Gelukkig werd het weer droog en konden we gaan fietsen.

Het is goed toeven op terras bij Croissy.
Uitkijken over een kruising is altijd leuk.
Mooie auto's kwamen voorbij.
Verder is Middelharnis de plaats waar ik tijdens mijn zeevaartschool tijd eens naar toe ben gezeild vanuit Vlissingen.
We kunnen nu weer aan de bak, fietsen zitten onder de klei.
Poetsen dus. Gelukkig hebben wij weekendje. Het was een leuke dag.
Strx nog maar effe naar cafe "bij Johan".

Hier de link naar ons eerste terras bezoek van dit jaar.
Dat was al op 17 maart bij de Kroon op de kruising te Huijbergen.
Na een rondje Oesterdam, voor het eerst in de korte broek.
Armando en ik hebben dit jaar samen veel mooie tochten gereden...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats