Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, september 17, 2010

Cargill operator jaarmeeting en Quadrijden:

Na afloop was er een lekker biertje, Jupiler van het Vat.
Bart Quik, Ikke, Nicolas Wyss, Amade Driessen, Dennis Beugeldijk, Thomas van Dalen en Jan Veerhoek.

Tijdens de operator jaarmeeting praten we over veiligheid. Dit jaar ook een terugblik op de re-organisatie 2009. De ploegen zien er nu heel anders uit. Verder keken we natuurlijk ook weer naar de toekomst. Die ziet er wel weer goed uit...!
Na de meeting gingen we naar de Speelmansplaten voor een social event.
We kozen voor het quad rijden.
Gelukkig was het droog en al het regenwater lag er in de vorm van grote plassen met water.
Na de ride was er een barbeque met Jupiler voorzien.
Het was Leuk...!

Hier de foto's.

Dit schreef ik vorig jaar over de jaarmeeting.

Ben benieuwd hoe de ploeg er na weer een jaar uit zal zien...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats