Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, september 04, 2010

Fietsen in Zwitserland.

Deze week met Nicolas nog veel trainings kilometers gemaakt.
Komende week is het dan zo ver.
Met Cargill collega Nicolas Wyss ga ik fietsen in Swiss.
We fietsen o.a. mee met de Round of Lac de Neuchatel.
Dit is een ronde van 130 km.
Rond het meer van Lac de Neuchatel.
Ook gaan we er nogal wat hoogtemeters maken.
Verder zal er ook wel wat sightseeing zijn.
Ook hebben we het al gehad over het orgineel programma...!
Komt helemaal goed dus ;)
Met Nicolas reed ik de Fortengordeltocht rond Antwerpen. Nu zijn we klaar voor Zwitserland.
(Aan de kleding zal het niet liggen).

Nicolas en ik reden al meerdere andere tochten.
De hele winter de mountainbike toertochten op zondagochtend vroeg.
We reden de Ronde van Vlaanderen,de ronde van de Zeelandbrug enz.
Nu dus naar Zwitserland.
Het beloofd een leuke week te worden!
Mooi...!

Hier fietsen in Zwitserland. De foto's...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats