Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, augustus 29, 2010

Armando en ik op weblog van Nar Jopie.

Vandaag zat ik wat bekende weblogs te lezen, ook die van Nar Jopie.
Nar Jopie is de Nar van het Huijbergse Karnaval.
Op zijn weblog zag ik dit stukje staan.
Het ging over de dag van de Tour doorkomst in Putte.
Armando en Louis bij Nar Jopie nog ff het officieel programma uitvoeren. Moet zijn Orgineel programma ;)
Armando en ik bij de Tour doorkomst in Putte.

Free Counters
007counters.com
View My Stats