Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, augustus 26, 2010

Kerstdiner 2010.

De Kerstsong van 2010.
Tijdens het Kerstdiner bij mijn vader en moeder was er een verrassend optreden van Laura en mijn vader. Er was zoals altijd weer het Kerstpakket voor pa en ma.
Uitwisselen van de Kerst en Nieuwjaarswensen.
En ook nog een verrassing!
Verder namen we vast afscheid van Jaimie die een wereldreis van een half jaar gaat maken. Hij gaat naar Thailand, Cambodja, Vietnam en Indonesia. Hij gaat zelfs even leven als een monnik in het klooster.!
De rollade van slager Wisse smaakte voortreffelijk.
De dames wilden wel even samen op de foto.
Marja, Angela, ons ma, Angeline, Laura en Susie.

Free Counters
007counters.com
View My Stats