Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 16, 2010

Drukke Lange dag.

Vandaag een hele lange dag.
Beetje fietsen, en dan inpakken.
Langzaam op weg naar Ja IK heb hem...
Hier in Indonesia zo een 2500 kilometer gefietst.
125 klim kilometers gemaakt.
De MT Arjuno van 3350 meter was de hoogste.
Vijf lekke banden.
Een valpartij.
Elke dag 35 graden en geen regen.
Op weg dus naar de Madone 5.2, trainen voor Swiss.
Armando en ik gaan in september naar Zwitserland.
We gaan daar bergen beklimmen met Nicolas.
Op weg dus naar de carbonbikes en het Orgineel Programma...

Free Counters
007counters.com
View My Stats