Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, augustus 12, 2010

Fietsen over het strand van Honfleur.

Honfleur, met Le Havre aan de overkant.
Honfleur heeft een bijzonder strand. Het is eigenlijk de monding van de Seine in de Atlantische oceaan. ook het uitzicht is wel bijzonder te noemen. Je kijkt uit naar de industrie van Le Havre.
Toch is het een mooi strand, en het water ziet er wel schoon uit.
Ik heb lekker gefietst over dit strand met de Big Apples van Schwalbe.

Free Counters
007counters.com
View My Stats