Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, augustus 06, 2010

Toeval...?

Op maandag op internet aan het zoeken naar de Yamaha TDM850.
Eigenlijk de hele avond aan het googelen.
Ik heb op internet een mooie grijze Yamaha TDM850 gevonden.
In Rotterdam rijden Armando en ik verkeerd.
We rijden een doodlopende straat in.
De Streverstraat...;)
Aan het eind rijden we bijna tegen een grijze Yamaha TDM 850 aan!
De Yamaha TDM850. Is dit toeval of...?

Free Counters
007counters.com
View My Stats