Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, augustus 03, 2010

Weer terug in Surabaya.

Vandaag de tocht gereden Malang-Surabaya 120 kilometer.
Bij Gempol, halverwege weer een Cargill vestiging...!
Hier staat een fabriek van Sorini, nu onderdeel van Cargill.
Dinsdag ga ik de taipiocafabriek van Sorini bezoeken in Ponorogo.
Mijn vroegere plantmanager Bram Klaeijsen is hier nu Presiden Komisaris.
PT Sorini Agro Asia Corborindo Tbk.
Veel geklommen in Malang.
De klim naar Pujon en Batu.
Klimmen naar Pura Arjuno +3000 meter.
Verder nog de klim naar Gunung Kawi.
Ook ben ik naar de stuwdam van Karang Kates geweest.
Heerlijk, fietsen hier. Elke dag meer dan 35 graden.
Vandaag dus een biertje, maar IK ( nog !) geen Orgineel Programma ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats