Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, augustus 01, 2010

Omgaan met Teleurstellingen (2)

In de Televaag lees ik van Bradley Wiggens: "Teleurstellingen heb je nodig om Sterker te worden". Na mijn val met de mountainbike met als gevolg een gebroken sleutelbeen was ik weer begonnen met fietsen en met werken. Helaas maakte ik zaterdag een niet goede beweging met mijn arm, knak! Vandaag naar het ziekenhuis voor controle. Helaas bleek daar uit de rontchenfoto dat de boel weer 1,5 cm van elkaar zat. Nu moet er dus woensdag worden geopereerd. Deze operatie duurt meer dan 50 minuten en gaat onder algehele narcose. Niet leuk, wel nodig.
Toch ben ik een bevoorrecht mens nu.
Zo een operatie krijgen meestal alleen professionele wielrenners.

Free Counters
007counters.com
View My Stats