Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, augustus 03, 2010

Cargill R&D Centre Europe (Vilvoorde).

Deze dag was het open bedrijven dag bij Cargill R&D Centre Europe.
In de tent was er een presentatie van Cargill.
Hier sprak ik nog even met Lieve Beyen die jaren bij ons in Bergen op Zoom heeft gewerkt.
Hierna een bezoek in de pilot plant en de diverse laboratoria
We zagen ondermeer: suikervrij snoepgoed, chocolade met minder calorieën, haargel uit zeewier, Omega 3-rijke voeding voor koeien, golfkarton met minder lijm, milieuvriendelijk plastic. We zijn goed bezig.
Het was een goede bedrijfspresentatie.
Laura ziet het er wel zitten...! "Papa, kan ik er naar toe met VWO?".
New born scientist at the Cargill gate...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats