Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 11, 2010

Angela over de Pont de Normandie.

Hier staan Angela en ik voor ons hotel, La Closerie in Honfleur.
We vertrokken voor de tocht over de Pont de Normandie.
La Closerie is trouwens een superplek om te verblijven. Mooi hotel, zwembad en sauna. Zeer goed ontbijt. Op 300 meter van het oude centrum en de haven van Honfleur.
Van het fietsen van Huijbergen naar 't Rijks in Bergen op Zoom krijg je natuurlijk super benen...!
Angela en ik vertrokken redelijk vroeg in de ochtend. De brug was door de mist nog bijna niet te zien. Gelukkig, toen we aan de klim begonnen ging de ZON weer te schijnen!
Het was een mooie tocht van zo een 35 km.
Op het tolplein was een panoramaterras.
Angela maakte ook van mij een mooie foto.
Swiss shirt voor Pont de Normandie...
`s Avonds maakte ik nog een tocht van 55 km.
Ook weer over de brug en ook langs de onderkant.
Op zo een een twee km. afstand zag ik dit oude landing platform.
(Later hoorde ik dat hier vroeger het pontje naar de overkant vertrok).
Hier wilde ik wel een foto van.
Met de moderne Pont de Normandie op de achtergrond. Oud en nieuw.
Mooi...!

Vandaag de stranden van D-Day, laterssss meer...

Free Counters
007counters.com
View My Stats