Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 16, 2010

The Little Angels of Korea:

Gisterenavond een prachtig optreden gezien van "The Little Angels of Korea".
Het was een optreden als herdenking van 60 jaar na de Korea Oorlog.
Mijn vader was er ook voor uitgenodigd als oud Korea Strijder.
Er was ook een ontmoeting met mijn pa en zijn compagniecommandant L. Schreuders.
Old Soldiers...!
Mijn vader, compagniecommandant Kolonel bd. L. Schreuders en Maximiliaan Brugmans.
Maximiliaan Brugmans kent mijn vader al vanaf zijn eerste parachute sprongen in Indonesia.

Hier de unieke foto's.

Free Counters
007counters.com
View My Stats