Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, augustus 12, 2010

Deze week...

Druk, ik ook al... ;)
Zondag was geen leuke dag. Met spoed naar het ziekenhuis.
Gelukkig gaat alles al weer beter.
Maandag naar het Rijks voor de klankbordgroep: Kunst en Cultuur.
Woensdag en donderdag de FNV Concernraad in Otterlo.
We namen er ook afscheid van Jos Weijers en Jan Stol.
Jan en Jos hebben zich vele tientallen jaren ingezet voor het vakbondswerk binnen Cargill in Bergen op Zoom en Amsterdam.
Vandaag weer aan de bak bij Cargill.
Ik wilde er ondanks de storm op de mountainbike naar toe.
Helaas, door omstandigheden toch nog een keer op de motor.
Het was windkracht negen. Je zou maar motorrijles hebben :)Er stond een stevige bries om 06.00hr. (windstoot Stavenisse).
Na vandaag maak ik de Yamaha TDM850 winterklaar.
Morgenavond gelukkig weer eens een etentje.
Onze eetclub gaat uit eten bij "de Wolfshoek" te Huijbergen.
"de Wolfshoek" is onderdeel van manege "de Wolf"te Huijbergen.
Eddy en Gerda, Corne en Nicole, Susie en ik zijn de eetclup.
Wordt een leuke avond...!
Zondag met collega Nicolas naar mijn sportclup in Sint Willebrord.
Daar hebben we een beurs van al onze sportmaterialen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats