Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 31, 2011

Even een stukje klimmen...

Zo zie ik eruit na 40 zware klim kilometers...!
Hier sta ik op de top van de Arjuno +2750 meter.

Vorig jaar was ik vanuit Malang via Batu naar Pacet gefietst.
Erna nog een kilometer of zestig naar Surabaya.
Nu heb ik de tocht omgekeerd gereden.
Trainen voor onze fietsvakantie bij Nicolas in Swiss.
Dus de klim vanuit Pacet. Een tocht van 120 kilometer.
Dik 35 graden en zo een 35 kilometer zwaar klimmen.
Een mooie start. Ook de Bir Bintang Pabrik staat in Pacet.
Ik was daar al eens binnen om er een kijkje te nemen.
Gisteren dus klimmen naar zo een 2750 meter.
Links heb ik de top van de MT Arjuno van +3350 meter.
Rechts de MT Welirang van +3156 meter.
Deze klim was echt stijl.
Alles uit de kast dus op de mountainbike.
Ik fiets hier op mijn mountainbike de Trek 950 uit 1996.
Nog steeds een perfecte fiets in een perfecte staat.
Gelukkig ook nog eens zonder voorvering. Dat is echt niks.
Na de klim een paar ice-cold bir Bintang in Toko Oen.
Toko Oen is hier in Malang al cafe sinds 1930.
Ze weten hier wel hoe je een biertje koud moet zetten.
Super dus, Biertje met een Kretek sigaretje...
MOOI...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats