Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 17, 2011

Indië-herdenking Roermond 2012.

Hee, mijn vader, Louis Baseler sr. op de Nederlandse TV zender.
Mijn vader was op de Indië-herdenking Roermond 2012.
Tijdens de gevechten in Indonesia was mijn vader daar parachutist.
Drager van de Rode Baret dus.

Op zondag 15 juli 2012 organiseert de Commandostichting/Korps Commandotroepen haar jaarlijkse dodenherdenking bij het Nationaal Indië-monument te Roermond. De aanwezigheid van een delegatie van uw vereniging, met haar fanion, wordt hierbij wederom zeer op prijs gesteld. Overigen zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Mijn vader op de Nationale TV.
Mijn vader was vele jaren Erewacht op de Dam op vier mei.
Ook Erewacht op de begrafenissen van Juliana, Bernard en Claus in Delft.
Interview met SBS6.

Free Counters
007counters.com
View My Stats