Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 27, 2011

La Marmotte 2012...

De startbewijzen hebben we te pakken.
Nu alleen nog maar een beetje trainen.
Zo op de fiets naar Cargill: laatste nachtdienst en dan weekendje.
Update: Weekendje Nu. Het is nu precies 08.00hr. en -0,7 graden. Heeerlijk net op de racefiets naar huis. Genieten van iedereen die zijn autoruiten ijsvrij moet krabben. Zij moeten gaan werken en ik effe slapen.
La Marmotte: A legendary cyclosportive race over 174 km and with a 5 000 m height gain. Departure from Bourg d’Oisans (717 m), arrival at Alpe-d’Huez (1 880 m). Riding over the mountain passes of Glandon (1 818 m), Télégraphe (1 570 m), Galibier (2 642 m) and Lautaret (2 057 m).

Deze nacht staat op hun site: Zondag 27 november om 17.00 uur hebben wij de inschrijving voor La Mamrotte 2012 geopend. Om 22.17 uur waren wij door onze 590 losse startnummer heen.
We waren dus weer Mooi op tijd...! Jij.

Free Counters
007counters.com
View My Stats