Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 06, 2011

Collega Rob loopt de Brabantse Wal Marathon.

Robbie Meijer tijdens de Brabantse Wal Marathon.
Gisteren was de eerste Brabantse Wal Marathon. Meerdere Cargill collega's van mij liepen er mee. Zo ook Peter Nieuwlaats en Robbie Meijer. Met Rob werk ik al sinds juni 1983 bij Cargill. We doen ook samen vaak fietsen. Rob loopt tegenwoordig ook al marathons. Hier tijdens de Brabants Wal Marathon liep Rob een tijd van 3 uur 34 minuten.

De deelnemers aan de verschillende lopen waren eensluidend in hun conclusie: de Brabantse Wal Marathon is mooi, maar door de hoogteverschillen en onverharde paden ook heel zwaar. Vooral het rulle zand nabij vliegbasis Woensdrecht bleek een flinke kuitenbijter.

Free Counters
007counters.com
View My Stats