Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 04, 2011

De Marmotte in de BNdeStem.

Op vrijdag 1 juli een mooie reportage in BndeStem over de Marmotte.
Een fietstocht van zo een 180 kilometer. Je klimt naar 2646 meter hoogte.
Over de Col du Glandon, Col de Telegraphe, Col du GaliBIER en de Alpe d'Huez.
Alleen Col du Telegraphe hebben Armando en ik nog niet beklommen.
Leuk dat er in deze leuke reportage een paar bekende wielrenners op de foto staan.
Armando en ik, Colnago en Trek... en de Marmotte.
DAT kan toch geen Toevel zijn...! ???

Klik op de foto voor de vergroting...!Armando en ik op de top van Col du GaliBIER.
Deze berg is 2645 meter hoog. Top of the World...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats