Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 08, 2009

Climb of the Galibier, 2646 meters.

Op donderdag, de dag van Alpeduzes, beklommen Armando en ik de Col de Galibier. Dat is pas een echte mooie klim...!
2646 meter hoog. We moesten hele stukken door de sneeuw rijden. Eindelijk zagen we er de Marmotten.....
We wisten niet hoe hoog we konden komen. De toegang was nog afgesloten. Ook hoorden we dat het leger er nog aan het oefenen was. Overal stonden dan ook nog de schietschijven langs de weg.
Toch is het ons gelukt!
Mooi, om daar te fietsen. SUPER!!!!
Climbed Highest Mountains...Col de Calibier 2646m!

Op weg naar de top. Mooi...
Muren van sneeuw.
Met Armando op de top van de Calibier, 2646 meter hoog. MOOI....!!!
Moooi....! Van het bord zie je alleen nog maar bier staan
Mooi....!
OK, Walking Fridge.....!!
Top van Col de Lautaret, tevens de voet van Col de Galibier.
Super uitzicht op Col de Lautaret, 2058 meter hoog.

Col de Galibier.

Free Counters
007counters.com
View My Stats