Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 24, 2009

Internationale Hulpverleningsevenement Essen.

Het Internationale Hulpverleningsevenement te Essen was erg druk. Er was veel te zien. Leger, Politie, Rijkswacht, Brandweer, diverse andere reddingsdiensten.
Verder is het op het college van Essen natuurlijk een hele mooie omgeving.
Dit evenement is door mijn dorpsgenoot georganiseerd, namelijk Raph van den Elshout.
Internationaal Hulpverleningsevenement 2009
Zondag 24 mei 2009 vindt in Essen (B) voor de 2e keer het Internationaal Hulpverleningsevenement (IHF) plaats. Het IHE is een evenement gericht op zowel de professionele hulpverlener als de gewone burger.

Het programma bestaat uit een doorlopende serie demonstraties, workshops, interactieve demo’s en andere activiteiten. Dit alles wordt gerealiseerd dankzij de medewerking van meer dan 30 brandweerkorpsen, alle politiediensten en verschillende medische instanties uit zowel Nederland als België.

Het hulpverleningsevenement is tot stand gekomen met ondersteuning van zowel de provincie Antwerpen, de provincie Noord-Brabant en de Veiligheidsregio Midden- West Brabant. Het is inmiddels uitgegroeid tot een van de grotere hulpverleningsevenementen in de Benelux.


Interventie voertuig van de Koninklijke Marechaussee.
Trauma heli van EuroCopter uit Nederland.
Crash tender van vliegveld Woensdrecht.
Het Belgische leger was er ook, nu met het een militaire Ambulance.

Free Counters
007counters.com
View My Stats