Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, mei 23, 2009

Feest..!


We hebben weer een feestje...!
Mijn studiegenoot Jaap wordt 50.
Ik zat met Jaap vier jaar lang op de Hogere Zeevaartschool te Vlissingen.
We volgden samen de opleiding tot Scheepswerktuigkundige.
We zaten er op het Internaat "Onze Vloot" aan de van Hogendorpweg, Pauwenburg te Vlissingen. De 4pk en later de 2pk. Het waren de jaren 1975 tot 1979.
We waren jaren lang kamergenoten. Klommen ook vaak over het hek om het uitgaans leven in te gaan.
Nu, dertig jaar na onze eindexamens zijn we nog steeds vrienden.
Het was een super leuke tijd...!
Mooi.....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats