Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 22, 2009

Pasar Malam Besar 2009/ OnCue....!

Vandaag een dagje Den Haag. We moesten onze visa regelen. Het was ook pasar Malam Besar. Op het Malieveld. Even Indonesia snuiven dus. Lekkere eten natuurlijk.
Bir Bintang op het terras, de Aloen-Aloen.
Het werd een lange dag. s'Avonds naar de ledenvergadering van de sportclup.
Hierna met wapenbroeder Marius naar "OnCue" in de feesttent van Hoogerheide.
Deze coverband uit Hoogerheide speelde weer de oude rock en pop nummers.
Erg gezellig daar, veel vrienden waren er ook.

OnCue op het podium. De tent was goed vol...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats