Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, mei 13, 2009

Fietsen tegen de wind in....

Het was een dag met zeer veel wind. De afspraak met Armando was: bodem droog is fietsen.
We bekeken eerst de nieuwe woningen op het "Smalschip" in de mooie nieuwe wijk Vroonstede te St. Annaland.
Hierna konden we aan de bak.!
De windkracht was vijf tot zes.
Toch gingen we lekker tegen de wind in naar Bruinisse.
Afzien dus, en om en om de kop trekken.
Zo konden we onze snelheid toch nog hoog houden.
Het was een mooie tocht, met 120km op het eind op de teller.
Alpe d'Huez wordt een APPELTJE/ EITJE.
Erna nog iets drinken bij Els in St. Annaland.
Het was een leuke en sportieve dag.
Het eiland Tholen, St. Annaland, Philipsdam, St. Philipsland, Grevelingen en dan naar Bruinisse. Mooi....!
Uit de wind, in de zon was het goed toeven, bij Els op het terras. Jupiler en een sigaretje erbij van Philip Morris, Marlboro. MOOI...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats