Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 10, 2009

Eindelijk weer iets te vieren.....

We hadden weer eens een heel leuk feestje....!
Marco en Denise waren 20 jaar getrouwd. Het huwlijkskado was de Renault Megane Cabrio 2.0.
Ze waren er net mee terug gekomen vanuit Zuid-Frankrijk.
Ze vierden dit feest in hun eigen "Happy Inn" cafeetje te Rilland.
Marco heeft jaren met ons gewerkt bij Cargill in de E-ploeg.
Het waren toen nog de mooie jaren...!
Daarna kregen we Kaas en nu ook nog een Toetje....!
Op dit feest hadden we het gelukkig de hele dag over andere zaken.
Het was er super. Goede zanger, lekker eten en een biertje.
Perfect!
Oh ja, Mooi....!


Het gelukkige Bruidspaar, Marco en Denise.
Armando en ik, lekker flesje Heineken. 15.00hr.
Susie en ik.
Armando en Bonita.
Henk en Mary-Elle.

Armando, ikzelf en Henk. Waar staan we over een jaar?
Armando en ik aan het einde van de avond, we hielden redelijk stand. 22.00hr.

Free Counters
007counters.com
View My Stats