Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 13, 2009

Drukke Tweede (fiets) Paasdag..!

De Trek fietsen staan klaar voor Valkenburg, mooi opgepoetst...!
Laura hier in Orangerie Mattenburgh.
Terrasje bij Mattenburgh.

Volgende week ga ik in Limburg fietsen. Rond Valkenburg. Ik ga daar rijden met Armando. We gaan wat trainings klim kilometers maken voor de beklimming van Alpe d'Huez. Die gaan we weer beklimmen begin juni. Het is een Cargill Event.
Voor komend weekend hebben we tochten uitgezet met het maximale aan klimmen.
Alle bekende klimmetjes zullen we mee pakken. De Cauberg, Keutenberg, Kruisberg, Doodeman, Drielandenpunt, Camerig, Eyserbosweg, Kelderweg, Gulpenerberg, Epenerweg enz. Zal wel druk zijn, het is in de week voor de Amstel Gold Race.
Het wordt dus een mooi weekendje.....!!
Vandaag de fietsen dus gepoetst en de Trek 8500 naar Tinus van Overveld gebracht.
Die krijgt nog even nieuwe tandwielen en verder onderhoud. Dit is wel nodig ook na afgelopen winter. Toen heb ik veel op de Trek 8500 mountainbike gereden.
Bij Tinus van Overveld was ook de Fiets Paasshow. Daar nog even twee fietsen gekocht en tywee fietsen ingeruild!!!
Een drukke midddag dus.
Na afloop maar wat drinken bij Mattenburgh bij de Orangerie op het Terras.

Free Counters
007counters.com
View My Stats