Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, maart 20, 2009

Zaterdag in Rome.

Forum Romanum.
Saskia bijna "gearresteerd".
Lekker bier, en gezellige terrasjes op mooie pleintjes in de zon....!
De Meisjes, Saskia, Bonita, Susie en Rian, konden het ook heel goed met elkaar vinden.

Samen met Armando op de foto.
Bier, Peroni was ook al prima...!

Zaterdag was eigenlijk een terrasjes dag.
We bezochten de vele pleintjes en markten.
Om vijf uur vertrokken we weer richting treinstation Termini.
Toen de shutlebus naar het vliegveld.
Ryanair vloog precies op tijd.
Om 22.45 waren we weer in Charlois. Hier stond Essen Taxi al weer voor ons klaar.
Die bracht ons naar Huijbergen.
We hadden een heel fijn reisgezelschap.
.........En kijken al weer uit naar ONS volgende reisje.

Free Counters
007counters.com
View My Stats