Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, maart 19, 2009

Vrijdag avond in Rome.

Cowboy, pak je Lasso Maar...Hier Susie en Bonita!
Het Pantheon.
Elke avond eindigde in de gezellige Irish pub, vlak naast het hotel.
We hadden een druk programma, er was zo veel te zien. Vele terrasjes, veel oude gebouwen en monumenten.
Het avondprogramma was ook al perfect. Goed eten, en erna wat drinken.

MOOI...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats