Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, maart 15, 2009

Uitstapje naar Rome.

Dit weekend waren we dus in Rome. Met Armando en Bonita, Thomas en Saskia en Rien en Rian. We kwamen uit de nachtdienst (7.00hr.) en vertrokken om 13.30hr vanuit Huijbergen.
Weinig slaap dus. We vlogen vanaf Charlois met Ryanair, Brussel-South.
Essen Taxi 03 6677100 bracht ons weer weg. Altijd goed geregeld met Danny en Yvette. Het werd weer een perfect uitstapje.
Hotel en reis met Ryanair was prima geregeld door Armando.
We hadden prachtig weer. Terras weer. Volop zon!
Ons hotel lag precies in het centrum. Uitzicht op het Nationale monument, het Vittoriano. Hier waren we om 22.00hr. Daarna een avond wandeling langs het Forum Romanum. Lekker wat eten en drinken. Het Colosseum bij nacht. Mooi...!

De eerste dag werd het bezoek aan het Colosseum en het Forum Romanum. Terrasje, eten, Trevifontein, Spaanse trappen. Hierna een avondje in de gezellige Ierse Pub.
Het Colosseum, hier keken we naar uit. Lang over gesproken. Nu waren we er dus.
Samen werken, samen plezier maken. MOOI...!

Morgen meer over het bezoek aan het Colosseum.

Free Counters
007counters.com
View My Stats