Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, februari 26, 2009

MEER dan Leuke week... :)

Erg leuke week...!

Deze week vloog ECHT voorbij. De carnavals week!
Op zondag was er dus de optocht van Huijbergen.
Laura met haar vriendinnen Kim en Danique hadden er een leuke prijs.
Kim, Laura en Danique, "de Huijbergse Waarzegsters".

Ik bekeek de optocht bij "Vaeders Hoefke", vroeger
"Peer van Sjaan".
Net als mijn vrienden.
Dit doen we al vanaf de tijd dat we nog op onze Zundapp's reden!
Leuk, ook mijn studiegenoot/ kamergenoot van de zeevaartschool was er OOK!
Jaap Duijne ik zat er vier jaar mee op het internaat "Onze Vloot" in Vlissingen.
Jaap woont nu in Goes, en ik kom hem nu weer vaak tegen. Mooi.

Op maandag moest ik werken. Tegen elf uur waren we in "de Kroon".
Ook hier was het erg gezellig. Dweilen om de "Tieste Prijs".
Uit het Zeeuwse St. Annaland waren Armando en Bonita erbij.
Ook eens carnaval vieren in Huijbergen. Erg Leuk..!
Het was een meer dan gezellige avond!
Om 24.00hr verjaarde Mim,
de vrouw van mijn vriend Gerard (we gaan naar Moskou..!!).
Lang zal ze leven...!
Gerard had voor haar een surprise PARTY geregeld voor op dinsdagavond.
In het "Putse Meuleke" te Ossendrecht.
Mim, Miriam wist hier niets vanaf.
Dus dinsdag na de middagdienst hadden Susie en ik dus weer een leuk feestje.
Mim en Gerard, Mim-> Gefeliciteerd...!

Ook moest er bij Cargill gewerkt worden,
net ook nog zeven dagen ploegendienst achter de rug.
3* de ochtend, 2* de middag en 2* de nacht.
Nu nog twee nachtjes overwerken.
Zondag SCHAATSEN met mijn Nieuwe Noren op de schaatsbaan van Breda.
Maandagavond naar de club.
Dinsdag heftruck herhalingscursus en woensdag weer werken....!
Nog even en dan zitten we weer in ROME.....!

Mooi...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats