Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, februari 08, 2009

MTB tourtocht van de Markies. 50km modder.

Vandaag reed ik mijn eerste tourtocht van dit jaar. Ik reed de mooie tocht van tourclup de Markies uit Bergen op Zoom. Deze tocht gaat helemaal rond Bergen op Zoom, en komt ook nog door Huijbergen.
In Huijbergen kom je dan over de Tiesteberg en de Nootjesberg.
Bij de Kajuit in Bergen op Zoom. Ik ben er klaar voor.
De Trek 8500 kan wel gepoetst worden...! Na 50km door de modder, gaat een Jupiler er wel in. ;)

Het was een mooie tocht. Onderweg was er drinken en een Liga koek.
Ik denk dat we deze tocht wel met een 1500 man hebben gereden.
Mijn fiets seizoen is begonnen.
We gaan nog een weekendje trainen in Limland als voorbereiding op de klim naar Alpe d'Huez. Mooi..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats