Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, februari 03, 2009

Zo maak je een Droom WAAR!

Gefeliciteerd, Marianne...!

Marianne Vos is voor de tweede keer in haar carriere wereldkampioen veldrijden geworden. In Hoogerheide versloeg zij in de eindsprint medevluchter Hanka Kupfernagel en de Amerikaanse Compton.
Sanne van Paasen eindigde, kort achter het drietal dat vrijwel de hele wedstrijd afgescheiden aan kop reed, als vierde. Vos was eerder ook al wereldkampioene op de weg en op de baan (puntenkoers). Op dat laatste onderdeel werd ze afgelopen zomer in Peking ook olympisch kampioene.

Vrouwen: 1. Vos (Ned) 42.39, 2. Kupfernagel (Dui) 0.01, 3. Compton (VSt) 0.02, 4. Van Paassen (Ned) 0.29, 5. Mani (Fra), 6. Cant (Bel), 7. Van den Brand 0.30, 8. Melchers. Niet gefinisht: Elemans.

Free Counters
007counters.com
View My Stats