Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, januari 31, 2009

WK Veldrijden Hoogerheide 2009, van start..!

Vandaag gaat dan echt het WK Veldrijden in Hoogerheide van start. Nog even voor de afsluitingen het parcours bekeken. OK, Lars Boom. Hier zie je de laatste bocht en de laatste 300 meters. Als je wint kun je bij Ludo & Rezy in slagerij Verhaert-Soffers een mooie droge worst ophalen.....! Je weet wat ik er over zei eeeej!!..?

De laatste bocht....!

De laatste 300 meters.

De slagerij van mijn vriend Ludo Verhaert en Rezy. Nu het middelpunt van het WK Veldrijden in Hoogerheide. Precies op de finish. Volgend jaar met de Tour de France een feestelijk middelpunt tijdens de doorkomst van de Tour in Hoogerheide.

Lars Boom geboren op: 30-12-1985!---> (nah)

Free Counters
007counters.com
View My Stats