Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, maart 02, 2009

Schaatsen in Breda:


In Breda kun je goed uitgaan. Maar ook lekker schaatsen...!
Vandaag waren we op de schaatsbaan van Breda.
Mijn nieuwe Noren uit proberen.
Ik kwam er Annemarie Thomas tegen. En raakte er mee aan de praat.
Jaren lang ben ik al een FAN van haar:
Annamarie Thomas nam aan zeven WK Allround toernooien deel. Haar eerste deelname, het WK van 1995, leverde haar meteen haar enige podium plek op, ze werd derde. Ze hield zes afstandmedailles over aan het WK Allround, goud op de 500 meter (1997, 1999) en 1500 meter (1997), zilver op de 500 meter (1996) en brons op de 1500 meter (1995) en 500 meter (1998).
In de zomer en herfst van 2006 was zij deelnemer aan de ijsdans-competitie van SBS 6 'Sterren dansen op het ijs'. Op 7 oktober 2006 verloor zij de skate-off van Maud Mulder, met slechts een halve procent verschil.

Nu hadden we het over sport, Afzien, de techniek van het rijden van een perfect rondje, het was LEUK.
Sucses en gezondheid Annemarie!

Free Counters
007counters.com
View My Stats