Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, februari 27, 2009

Nar Jopie uit Huijbergen

Met mijn vriend Joris Buijtenweg drink ik altijd graag een biertje.
Tijdens de carnaval in Huijbergen, het Sanegat is HIJ de Nar.
Huijbergen is met carnaval het domein van:
de BOKKEN en de Sanegeiten.
De laatste jaren wordt het in Huijbergen steeds gezelliger met carnaval.
Dat komt zeker ook door de Nieuwe WIND die er waait..!
Ik voel me er thuis..!
Nar Jopie tot volgend jaar..!
Nar Jopie uut het Sanegat.
Vrienden van carnaval in het Sanegat (bokken)

Free Counters
007counters.com
View My Stats