Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, maart 07, 2009

Reisje naar Rome:

Aan dit plein heeft onze reisleider Armando het hotel geboekt. Centrum van Rome.
Palazio Venesia.

Nog even en dan vertrekken we naar Rome.
Met mijn fijne collega's Armando, Thomas en Rien uit de tarwe fabriek.
We hebben al vele leuke reisjes achter de rug. Mooi...
Ook de vrouwen gaan dit keer mee. Net als naar Madrid.
Het is er al bijna 20 graden.
Terrasjes weer dus!

Free Counters
007counters.com
View My Stats