Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, maart 24, 2009

Nu is het echt crisis.


SCHELLE - Kathleen Aerts stapt uit K3. De Vlaamse zangeres maakte haar vertrek gisteren bekend. Karen Damen en Kristel Verbeke willen verder zonder hun collega.
"Tien jaar heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan, maar mensen veranderen in tien jaar," aldus Aerts. Na veel gesprekken met familie en vrienden nam zij 'de moeilijkste beslissing van haar leven'.
K3 bestaat sinds 1999 en scoorde de laatste jaren in zowel België als Nederland hits als Heyah mama, Alle kleuren, Tele-Romeo, Toveren, Oya lélé en Kusjesdag.

De wereld (van K3) zal nooit meer het zelfde zijn....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats