Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, april 07, 2009

MSC Beatrice naar Antwerpen..!



MSC Beatrice vandaag in Antwerpen
Als alles volgens planning blijft verlopen, wordt de MSC Beatrice op dinsdag 7 april kort na de middag op Belgisch grondgebied verwacht. Rond 14 uur passeert de MSC Beatrice, met 14.000 containers het grootste containerschip dat de haven van Antwerpen ooit heeft aangedaan, de Bocht van Bath. Kort na 15 uur zal de MSC Beatrice zijn opwachting maken aan de Berendrechtsluis. Vanaf kaai 869 heeft u het beste zicht op de aankomst van de MSC Beatrice.

Free Counters
007counters.com
View My Stats