Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, mei 05, 2009

Louis Baseler sr. Erewacht op de Dam.

Ook dit jaar was pa, weer Erewacht op de Nationale Dodenherdenking op de Dam.
Wij waren er ook bij. Prachtig weer. Eerst nog even een rondvaart gemaakt over de grachten. Cafe Louis binnen voor een biertje. Even lekker eten en om vijf uur naar de Dam. Het was toen al behoorlijk druk. Mijn zussen Marje en Angeline hadden al een interview gegeven aan de Telegraaf.
Om half zeven kwam de colonne bewaking en Erewacht aan met de bussen. Het was een goede herdenking. Mooi..!

Pa, voor vertrek in zijn eigen tuin.
Old Soldiers never die, they just fade away...
Koninklijke Familie, Maxima en Willem-Alexander.
Pa, Erewacht op de Dam.

Beveiliging was nu wel goed geregeld.
Nog wat drinken op Amsterdam centraal.
Marja en Angeline in de Telegraaf.
Klik hier voor het krantenstukje.

Free Counters
007counters.com
View My Stats