Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, april 25, 2009

Life goes on!

Op zaterdag 25 april 2009, organiseert stichting De Demarrage, na de succesvolle wielerronde van 2008 weer een wielerronde van Rilland.
Hoofd sponsor, Happy Inn te Rilland!
Deze ronde wordt gereden onder de auspiciën van de Zeeuwse wielerbond TMZ.

Het parkoers dat wordt gereden is: start/finish Bathseweg, Valckenisseweg, Dumoulinweg, Putkilweg, Bathseweg. De volgende categorieën komen aan het vertrek:
- 13.00 uur Veteranen 40+ voor 50 km
- 14.50 uur Amateurs B voor 50 km
- 15.30 uur Amateurs A voor 60 km
- 15.31 uur Starters/plaatselijke renners (die mee kunnen doen d.m.v. van het nemen van een daglicentie)

Permanence café Happy Inn Hoofdweg Rilland.
Vandaag mooi weer, tijd voor een terrasje!
"Marco van Weele heeft ook jaren met ons samengewerkt bij Cargill. Het werd een hele fijne middag. We hadden het natuurlijk over de "Good Old Times" in de tarwefabriek...! Time goes By!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats