Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 24, 2009

Internationale Hulpverleningsevenement

Vandaag is het Internationale Hulpverleningsevenement op het College te Essen.
Wat een spektakel, nog geen 5 km van huis!
Hele dag blauwe zwaailichten kijken dus.


Heli-show door politie op IHA in Essen Hoek

De organisatie van het Internationale Hulpverleningsevenement (IHE) vandaag op de Rouwmoer in Essen Hoek (net over de grens) heeft nog een spectaculaire demonstratie van de federale politie met helikopters en demonstraties door Jack Kusters.
Jack Kusters, wereldwijd bekend van onder andere Methode Kusters is op de vakbeurs van het IHE 2009 aanwezig met zijn bedrijf Provectus Academy. Gedurende de dag zal hij daarnaast een tweetal presentaties geven voor VIP's en bezoekers. In een eerste, interactieve presentatie gaat hij in op het lezen van brand, technische hulpverlening bij ongevallen zware voertuigen en Methode Kusters 2. Tijdens de tweede presentatie demonstreert Jack het effect van een nieuw revolutionair blusmiddel tijdens een brand in een flash-over trailer.

Raph van den Elshout uit Huijbergen is de mede organisator van dit evenement.

Het IHE tussen Essen en Essen Hoek duurt van 10.00 tot 17.00

Free Counters
007counters.com
View My Stats