Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, mei 30, 2009

Jaarmeeting Cargill 2009.

Deze week hadden we onze Cargill Operator Jaarmeeting.
Ik schreef hier afgelopen week al over.
Na afloop hadden we een barbeque met borrel in het "Strandhuis" te Bergen op Zoom.
Ondanks alles, was het er toch heel gezellig.
Jammer dat er nu de komende maanden veel veranderen gaat.
Hier waren we dan toch nog mee weg.
Komende week hebben Armando en ik de Cargill Alpe d'Huez climb. We gaan dan ook nog de Glandon, Crois de Fer, Telegraph, col du Lautaret, Galibier, La Berarde en Les Deux Alpes beklimmen. Armando met de mountainbike, Trek 8600. Ik rij op een Trek 1700 racefiets. De klim van Alpe d'Huez wordt een echte tijdrit.
Sylvester en Patrick.
Collega Mark had het ook prima naar zijn zin. Ook Mark gaat mee naar de Alpen.
Manuel en Patrick.

Free Counters
007counters.com
View My Stats