Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, mei 28, 2009

Jaarmeeting Cargill 2009.

Deze week hadden we bij Cargill onze operator jaarmeeting. Helaas hebben we nu wel iets anders aan ons hoofd. Er verdwijnen functies, fabrieken gaan dicht.
Een bijzondere dag dus. Want, wie zit er volgend jaar nog op de jaarmeeting?
Er werd o.a. over veiligheid gesproken.
Zeker nog steeds belangrijk!
Na afloop hadden we een borrel en BBQ in het "Strandhuis" op de Bergse Plaat.
We hadden het er natuurlijk over het verleden, maar ook over de toekomst: Kaas...!
Mooi dat onze baas Francesco Faglia er ook was.
Er werd een goed biertje gedronken, de Jupiler van het VAT.
Het eten was ook prima, een goed plek, Patrick van het Strandhuis.
Deze foto werd er toen van ons gemaakt.
Armando en ik moesten op zoek naar een nieuwe baan. Armando kon beginnen bij Koninklijke Shell. Ik werd weer aangenomen bij Cargill in de tarwe fabriek.
We blijven vrienden...!


Morgen meer foto's van dit leuke avondje.

Free Counters
007counters.com
View My Stats