Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 01, 2011

de HTP, de Huijbergse Tegen Partij.

Zoals net beloofd Gerard en Christje hier is ie dan haha!

Tijdens de Lichtstoet van dit jaar door Huijbergen was ook net
het kabinet van Rutte gevallen.
De oprichters van de HTP de (Huijbergse Tegen Parij) kwamen toen gelijk bij elkaar voor overleg. Christje Snoeijers, Gerard Nelen en Louis Baseler.
Ook onze secretaresse van het eerste uur, Martine, was hierbij aanwezig.
We spraken er over de toekomst van het land, en Huijbergen in het bijzonder. Het was in het cluphuis van Toen en NU, namelijk cafe Hof van Holland te Huijbergen. Nu beter bekend als bij Johan, Padre.
Het waren toen roerige tijden.Hier nog een foto uit de oude doos.

Volg ons op Facebook.

Free Counters
007counters.com
View My Stats