Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 04, 2011

Cycling is My life

Zaterdag de 120 kilometer gefietst, 100 met "TC Tandje Bij".
Zondag keken we naar het wielrennen, de wielerronde van Huijbergen.Het Orgineel Programma dus.
Vandaag een vergadering en fietsonderhoud.
Morgen fietsen we even het rondje Zeelandbrug 140 kilometer.Dat wordt weer een leuke lange dag.
Woensdag trainen met "TC Tandje Bij" 75 kilometer.
Donderdag rust pakken.
Vrijdag naar Luxemburg!
Trainen nu weer voor de Jean Nelissen Classic.

Free Counters
007counters.com
View My Stats