Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juni 10, 2011

De Jean Nelissen Classic.

De Jean Nelissen Classic zit er weer op. Nog even de boel opruimen ;)
De Jean Nelissen Classic is voor ons goed gelopen.
Armando, Kees en Isaac reden de 220 kilometers.
Wim, Stefan en ik de 165 kilometer.
Armando reed over 220 kilometer en 4500 hoogtemeters een gemiddelde snelheid van 25 kilomtere per uur! Ik hield het bij 22,4 kilometer per uur over 3509 hoogtemeters.
Het was weer eens een super leuk weekendje!
Over vier weken de Marmotte in in de Alpen.
De col du Glandon, col du Telegraphe, col du Galibier en wordt er gefinished op Alpe d'Huez. gedurende deze 174 kilometer lange tocht worden bijna 5000 hoogtemeters overwonnen.

Free Counters
007counters.com
View My Stats