Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, juni 13, 2011

Drukke week voor de boeg, BOEG?

Nu ga ik de middagdienst al weer in bij Cargill.
Drukke week voor de BOEG.
Middagdiensten zijn altijd al goed,
Morgen? Dinsdag was SUPER in de Bistro !
Vrijdag naar Bonda Veevoederbureau BV. Daar gaan we 25 jaar samenwerking vieren tussen Cargill en Bonda. Er zijn rondleidingen gepland en er is een BBQ. Veel collega's uit de ploegendienst gaan mee. Wordt een gezellig dagje uit dus.
Vanaf zaterdag heb ik met Armando het Orgineel Programma:
Eerst samen fietsen op de mountainbike door de bossen van Huijbergen.
Daarna: Gompop op zaterdag met:
Rowen Heze. met Laura van de band Goover uit Bergen op Zoom.
En Vintage'79 in het voor programma. Ze spelen muziek van
Bruce Springsteen, U2 and The Police: Every breath You take...!
Zondag OOK weer het Orgineel Programma. Dan gaan we weer naar de Dancetour Roosendaal.
Maandagochtend OR vergadering en vanaf 's middags met Armando fietsen en autorijden (Bleekemolen Event) rondom Zandvoort.
Laterss meer...!
In 2008 waren we met de tarwe E-ploeg ook al eens bij Bonda.

Free Counters
007counters.com
View My Stats