Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juni 12, 2011

Team Blue op de Oosterschelde.

Op de Oosterschelde moest ook worden gewerkt. Er waren drie teams die wachtliepen op dit mooie schip. Alle wachten heb ik dus wel meerdere malen gelopen. Twee keer hadden we de Hondewacht van 00.00hr tot 04.00hr. Ook de wacht van 20.00hr tot 24.00hr en die van 04.00hr tot 08.00hr waren mooi... De zon onder zien gaan en weer op zien komen. Team Blue bestond maar uit Tineke, Marijke en ik. Jan was al in de haven van Rotterdam zeeziek. Het was dus behoorlijk aanpoten met drietjes op dit zeilschip op volle zeilen.
Hier de foto's.

Free Counters
007counters.com
View My Stats