Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, juni 22, 2011

Drukke dagen achter de boeg...

Drukke dagen achter de boeg.
Op maandag: Fietsen door het natuurgebied Kennemerland naar de Hoogovens van Ijmuiden. We kregen er de info over de Cokesoven. Het was een mooie tocht. door de natuur en de industrie.
Op woensdag:Een cruise naar Texel:
Totaal hebben we zo een 125 km gefiets. Rondje Texel. Even naar de Vuurtoren. Wat een wind. Je zou zo een rondje maar eens kunnen fietsen op Full Carbon Bikes...!
Nu zijn ze echt versleten ;)
Armando en ikke voor de vuurtoren van Texel.
Nooit eerder waren Armando en ik zo noordelijk in Nederland.
We fietsten voor het laatst samen op deze fietsen.
Het wordt weer tijd voor iets nieuws.
Dag Trek en Sirocco...
Het eiland Texel rondfietsen was toch wel een leuke ervaring.
Het wordt zo langzaam tijd voor de Ronde van Nederland.
Ook mooi natuurlijk de cruise van Den Helder naar Texel.
Natuurlijk bekeken we ook nog even de Koninklijke Marine Haven.

Voordat we naar Texel gingen hadden we The Ultimate Experience op het circuit van Zanvoort. Wat een Ervaring! Armando en ik konden rijden in een Porsche, Aston Martin, Lamborghini, Dodge 5,7 liter, BMW, Ford Mustang, Formule 1 enz...!
Onze ronde tijd met de four wheel drive was zeker de snelste.
"Kun je wel met techniek omgaan".
Ook de sjalom ging wel goed.
"Heb je je rijbewijs wel". Lachen dus.
Toch doen ze er niet moeilijk.
De Porsche reed ook super. We reden een goede race...!
Natuurlijk was er in Zandvoort genoeg tijd voor het Orgineel Programma.

Free Counters
007counters.com
View My Stats