Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juli 16, 2011

Nu even geen Orgineel Programma...!

Nu even geen Orgineel Programma...
Tot 's avonds laat Kretek roken met de quards.
Flesje water erbij.
Radio aan.
Daar kwam vannacht ook dit nummer voorbij.
Toen ik dit nummer hoorde moest ik weer denken aan een gezamelijke Cargill Ondernemingsraad vergadering met Nedalco en Sas van Gent in het Stadsparkhotel.
Daar zag ik de volgende tekst aan een wand in de bar hangen.
MOOI...

Life is not measured by the number
of breaths we take, but the moments
that take our breath away.

Life should not be a journey to the
grave with the intention of arriving
safely in an attractive and well
preserved body, but rather to skid in
sideways, chocolat in one hand,
martini in the other, body thorougly
used up, totally worn out and
screaming-WOOHOO
what a ride!

When life hands you lemons,
ask for tequila and salt!

Hee, dat Orgineel Programma halen we nog wel in...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats